نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نارسایی کلیه با کراتینین 4.3: باید بگیرم دیالیز

من یک بیمار نارسایی کلیه هستم و سطح کراتینین من 4.3 است، دکتر از من بخواهد به دیالیز. من می خواهم بدانم آیا باید دیالیز در حال حاضر؟
به رک و پوست کنده، شما نیاز به دیالیز نه در حال حاضر.
سطح کراتینین بالا به معنی کلیه خود را در برخی از درجه آسیب دیده است. اما از آن است بیش از حد بالا نیست، با توجه به سطح کراتینین شما در مرحله 3 بیماری کلیه است، که یک مرحله حیاتی برای بیمار بیماری کلیوی. اگر بیمار می تواند این فرصت را به را به درمان مناسب را، آنها ممکن است فرصتی برای یک زندگی با کیفیت بدون در نظر گرفتن دیالیز است. با این حال، به عنوان بار در رفتن، اگر شما می توانید وضعیت خود را به خوبی کنترل کنید، آن را عملکرد کلیه خود را بیشتر تشدید. چه چیزی بیشتر، آن را بافت ها و اندام های دیگر در بدن شما تاثیر می گذارد. سپس، شما باید به صورت دیالیز و پیوند کلیه دیر یا زود.
به عنوان یک دکتر من نمی خواهم شما را به دیالیز، به دلیل آن نه می تواند به کلیه آسیب دیده تعمیر و نه محافظت از آنهایی که باقی مانده از آسیب بیشتر. در اینجا من به شما توصیه یک نوآوری از طب چینی است که به عنوان پزشکی میکرو چینی Osmotherapy شناخته شده است. ثابت شده است که یکی از موثرترین درمان برای درمان بیماری کلیه. این چهار عملکرد اصلی، آنها ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ عروق خونی. توسط این چهار تابع، آن را می توانید به بیماری کلیوی به درجاتی معکوس می باشد. برای بیمار با کراتینین 4.3 آنها یک شانس بزرگ برای کنترل بیماری خود را کاملا، در نتیجه بدون دیالیز زندگی یک زندگی با کیفیت است.
اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد پزشکی میکرو چینی Osmotherapy و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز، شما می توانید ایمیل برای ما ارسال و یا دکتر ما در WhatsApp / وایبر طور مستقیم مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com
ما واتساپ / وایبر: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: